• (Android) Magic Tiles 3 دھوکہ دہی کوڈ برداشت میں اضافہ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ دہی کوڈ برداشت میں اضافہ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    میں نے اپنے بچوں کو یہ کھیل دکھایا ہے اور اس نے وہاں کوآرڈینیشن میں مدد کی ہے اور وہ کس طرح وہاں کے ہاتھوں کو کام کرنے کو کہتے ہیں اور وہ سنتے ہیں

    Magic Tiles 3 Mod: 100% working on 2602 devices, voted by 48, developed by Amanotes. ... This is a superset of the android.hardware.touchscreen feature.

    میں اس ایپ کو 2 بی سی دیتا ہوں جب آپ مر جاتے ہیں اور آپ نہیں کہتے ہیں جب وہ کہتے ہیں کہ "دوبارہ کھیلنا چاہتے ہیں یہ مفت میں صرف ایک ایڈ کھیلیں" تو وہ آپ کو ایک ایڈ دیکھنے پر مجبور کرتے ہیں اور پھر میں ایپ کو ان انسٹال کر کے دوبارہ انسٹال کروں گا آپ کا شکریہ۔ آپکاوقت

    ہر گانے کے بعد ایک اشتہار کا وقفہ ہوتا ہے اور میں اس گیم کو کھیلنا پسند کرتا تھا لیکن اس کی وجہ سے میں گیم میں کتنے اشتہارات کے ساتھ ان انسٹال کرنا چاہتا ہوں۔ صرف 5 منٹ کے لیے تھے اور پہلے ہی 4+ اشتہار دیکھ چکے ہیں۔ اگر آپ صبر نہیں کرتے ہیں تو سفارش نہیں کریں گے۔

    Magic Tiles 3 संगीत ekz

    اس گیم کو پسند کرتے ہیں اور مجھے یہ بھی پسند ہے کہ یہ آپ کو اس گیم کو آزمانے کا آپشن کیسے دیتا ہے جو کہ بہت اچھا ہے لیکن اس میں بہت سارے اشتہارات ہیں اگر اتنے اشتہارات نہ ہوں تو یہ 5 ہو جاتا لیکن اس کے علاوہ یہ ایک ٹھیک گیم ہے۔ :)

    یہ کھیل تیز رفتار اور تفریحی ہے، لیکن اشتہارات سے مکمل طور پر الجھا ہوا ہے۔ میں سمجھتا ہوں کہ گیم کو مفت رکھنے کے لیے، اشتہارات ہونے جا رہے ہیں، لیکن ایمانداری سے ایسا لگتا ہے کہ آپ گیم سے لطف اندوز ہونے کے بجائے اشتہارات دیکھنے میں زیادہ وقت صرف کرتے ہیں۔

    Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Nuotykių poy

    ہاں، ہاں یہ مزہ ہے لیکن... بہت سے اشتہارات کے لیے!!!! یہاں ایک اور مسئلہ ہے، یہاں تک کہ جب میں دائیں ٹائل کو دباتا ہوں، تو یہ کہتا ہے کہ میں نے دائیں ٹائل کو نہیں دبایا!!! اور جب میں گانے کو چلانے کے لیے دباتا ہوں، تو اس میں لکھا ہوتا ہے "کوئی اشتہار دستیاب نہیں" LIKE DUUUUUUDE ITS SO ANNOYINGGGG

    یہ گیم مزے کی ہے لیکن نیا گانا چلانے کے لیے آپ کو ایک اشتہار دیکھنا پڑتا ہے اور ساتھ ہی آپ کو ہر گانے کے بعد ایک اشتہار ملتا ہے

    یہ کھیل مزہ ہے! اس میں بہت سارے گانے ہیں۔ اگرچہ کبھی کبھی یہ مجھے گانے کے اختتام کی طرف اس طرح روکتا ہے کہ مجھے اشتہار دیکھنے یا جاری رکھنے کے لیے VIP خریدنے کے لیے کہا جاتا ہے۔

    یہ کھیلنا ایک تفریحی کھیل ہے لیکن جب میں سائن ان کرتا ہوں تو ہر بار پیچھے رہ جاتا ہے۔

    Magic Tiles 3 v8.054.002 دانلود بازی پیانوی جادویی 3 + مود

    یہ لطف سے دور ہے۔ گانے کا انتخاب بڑے پیمانے پر محدود ہے، اور اشتہارات گیم پلے سے زیادہ کثرت سے آتے ہیں۔

    میں چل رہا تھا اور میں ایک گانا مر گیا، اور میں نے چلتے رہنے کے لیے ایک اشتہار پر کلک کیا اور اس میں کہا گیا کہ "کوئی اشتہار دستیاب نہیں ہے" تو میں مر گیا اور پھر ایک اشتہار آیا!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :